tgbsn_00 Saripapatya3 sabahta açtım post bekliyoruz ama cevap veren doğum yapan terk etmiş uygulamayı :)
Saripapatya3 tgbsn_00 benimde canim biraz agrili oluyor bu surec bel ve sirt agrim var benimde benim doktorumda disaridan gelicek cekirge dorukla anlasmali
Talhr bebisininannesi54_ bende hatice hanıma Gidiyorum memnunmusunuz siz.. İlk doğumum Yıldırım dorukta gizem hanımda olmuştu bu sefer Hatice hanımı istedim
tgbsn_00 Saripapatya3 Evet benim doktorumda anlaşmalı merak ediyorum hastaneyi ama kimse bilgi vermedi
Saripapatya3 tgbsn_00 senin doktorun kim canim bende merak ediyorum nasil hastane dye temizmi ilgisi nasil dye merak ediyorum
tgbsn_00 Saripapatya3 Ziya çetin benim doktorum geçen rapor için gittim doğum katına da göz attım temiz olmasına temiz baya ben muameleyi merak ediyorum aslında ilgilerini falan ve ziyaretçi kabul edip etmediklerini çünkü ben ziyaretci istemiyorum
bebisininannesi54_ Talhr benimde ilk çocuk olacak ama eltim tavsiye etti gerçekten çok iyi bı doktor çok memnunum ♥️♥️