Mltm07 ilk gebeliğim ama hissettim eminim yani şuan 38 haftalığım 😊 o zaman doktoruma sormuştum zayıf olduğun için normal dedi gaz olmadığına ise şuradan eminim kasığıma toplandı yumurta gibi oldu kasığım sonra yavaşça yumuşadı düzeldi ve hafif kıpırtılar oldu aonrasında da zaten düzenli ce sürekli olarak hissettim eminim yani