Alparasinannesii Kızlar bir hafta 10 gündür diş ağrısı çekiyorum az önce dayanamayıp doktora gittim oda AUGMENTİN BID 1000 mg yazdı. Antibiyotik olduğu için şüpheleniyorum 32 haftalık gebeyim kullanan oldu mu içinizde
Mom6272 Alparasinannesii augmentin hamilelikte doğru doz alınarak kullanılabilir, doktor değilim ama eczacıyım geçmiş olsun🤲🏻
iki_prenses_annesi Alparasinannesii bende 3 gün önce bitirdim o ilacı kulak iltihabı için yazdı doktor kendi doktoruma da gösterdim kullanabilirsin dedi sorun etme ama bi anda da kesme ilacı bı hafta kullan mutlaka geçmiş olsun 🙌
minikkelebegimmmm Alparasinannesii Bende kullandım 20 lik diş iltihabı için canım diş doktorum 625 mglık verdi 1 hafta oluyor ilac bitireli bende çok korkarak başlamıştım antibiyotik diye hatta doktoruma diş ağrım geçti antibiyotiği bıraksam olur mu dedim korktuğum için doktorum zaten hamilelikte kullanılan bir ilaç dedi sakın yarım bırakma dedi bende bitirdim çok şükür birşey olmadı ama saati saatine iç canım kaçırma mümkünse
Yektasmom Ben de hamileliğimin başında bi boğaz enfeksiyonu geçirdim, doktorum bu ilacı yazacaktı ama bana normalde de alerji yaptığı ve zaten kullanamadığım için yazmamıştı, onun dışında hamileler kullanıyor diye biliyorum.