Ahsengmz12 Şu an 35+3 haftalığım bebek hala baş aşağı pozisyonu almadı. Bu durumda olup da sonradan bebeği dönen var mı ya da ne yapsak döner bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen?
Hilal-95 Ahsengmz12 bnm daha erken ama bana soluna yat felan dediler doktorda yapıcak baska bsy yok dedi dönmese sezaryen dedı bnm daha 30 haftalık hayırlısı olsun artık napalım
Medha Ahsengmz12 tam makat duruşlu mu canım bebeğin? Bende 38 e gircem ama yan yatıyor hala zevkine düşkün kızım.
Ahsengmz12 Hilal-95 ben hep soluma yatıyorum hatta nasıl alıştırdıysam kendimi nasıl pozisyonda uyuyorsam o pozisyonda uyanıyorum sürekli hareket halindeyim bir de dönmesi için fizyoterapist birinden bir hareket öğrendim onu yapıyorum her gün ona rağmen dönmedi :(
1aleyna2 Ahsengmz12 benim de halen dönmedi 4audır ters pozisyonda hep döner dediler ama aynı şu an 36+6 bakalım dönecek mi ama umudum yok
Hilal-95 Ahsengmz12 hmm bana bsy yapılamaz dedi doktor el manevrası önceden yapılıyor suan değil dedi bende korkarım zaten öle şeylerde ama tabi dönse iyi olur normal doğsunlar hayırlısıyla 🙏🏻
Ahsengmz12 1aleyna2 Sezaryen olmak istemiyorum mecbur kalmadıkça. Tabi en sağlıklı sihatli nasıl kavuşacaksak bebişimle öyle olsun doğum ama kolay toparlanmak için normal doğum olsun inşallah 🙏🏻
Ahsengmz12 Medha Yok kafası sol tarafımda popoşu sağ tarafımda doktor kendini çevirebilirse dönme ihtimali yüksek dedi daha erken diye de çok kafaya takmamaya çalışıyorum her gün egzersiz yapıyorum 11 gün sonra randevum var inşallah o zamana kadar dönmüş olur
Elif_atas_ozel Bende 39+4 oldum.2 aydır makat gelişi dönmedi bı türlü.Sanci anında bile dönen bebekler varmış.Herhangi bir sıkıntı olmadığı için hemen sezeryan olmadım.Sanci gelene kadar beklicem doktorumda öyle dedi bakalım.Saglikli şekilde gelsin inşallah
Ahsengmz12 Elif_atas_ozel Evet onu ben de duydum doğumdan hemen önce dönen de varmış hepimiz sağ salim alırız kucağımıza inşallahh. Senin nerdeyse bitmiş hamilelik sürecin inşallah döner de sağlıkla normal doğum yaparsın 🤲🏻
Medha Ahsengmz12 valla ben 37+4 üm benimde öyle duruyor bebek. Pazartesi kontrolüm var dönmüyor asla kesin sezeryan diyecek doktor.
Ahsengmz12 Dilossunuzzz Doğru mu hissediyorum bilmiyorum ama sanki biraz daha sol aşağı inmiş gibi çünkü özel bölgemde baskı hissediyorum arada. Kontrole gidince sorcam doktora
Ahsengmz12 Dilossunuzzz Bir de Doğum kanalına indikçe hareketlerini az hissedersin diyenler olmuştu. Ben de eskiye göre az hissediyorum ama yine bir şey yediğimde ya da su içtiğimde karnımın hareket ettiğini görebiliyorum.
Dilossunuzzz Ahsengmz12 bende 35+2 haftalik hamileyim bazen çok sakin oluyor hareketlerini az hissediyorum ama 2 gündür bende kasiklarimda falan hissediyorum
Ahsengmz12 Hilal-95 Ama daha haftan az her an dönebilir yani belli olmaz ama hareketsiz kalmamaya çalış egzersiz yap inşallahh döner canım
rabiamustafa Ahsengmz12 ahhh bizimde öyle tadını bilmiyoruz normal istiyoruz ama Allah yardımcımız olsun🙏
Mimhb Ahsengmz12 bende 32+5 deyim hala ters ve hareketleri yapmama rağmen dönmüyor. Bebek çok hareketli ama dönmüyor işte
Ahsengmz12 Mimhb İşte bazen ne yaparsan yap dönmüyor demek ki nasıl gelmek istiyorlarsa öyle gelecekler 🤪😆😆