Papatya-Kokusu bende gidiyordum ilgisi alakasi muayene sirasinda basindan atmaya calismamasi detayli incelemesi, mesaj veya arama yaptigimda hemen donus yapmasi herseyden memnundum. Gebeligim ilerlemedi kurtaj oldum, kurtaj olurken rahimi gordugu icin bir sikinti yok dedi. Iki ay sonra tekrar gittigimde polip var acil ameliyat olman gerekiyor dedi izin versem o an yapicakti hatta. Bende dusunup geri donus yapacagimi soyledim. Polip yuzunden cocugumun gelismedigini hamile kalamayacagimi soylemisti. Memleketime gittim daha sonra orada kendi doktoruma gittim doktorum ameliyatlik birsey yok hamile kalabilirsin kucucuk bir polip yuzunden risk almaya gerek yok dedi. Bir dahada gitmedim Jalal e. Hamileyim suan guvenim kirildi acikcasi. Ama kuzenim ona gitti onda dogurdu cok memnundu. Ben hastane calisanlarindan ve ameliyathane hemsirelerinden hic memun kalmadim. Beni kopek gibi azarladilar servistede ilgilenmediler. Birde gordugum kadariyla hic normal dogumu yok. Insallah bir sikinti yasamazsiniz bir uzun oldu ama kusura bakmayin