minimalannee bnmde ılk gebelıgımde fazlaydı hatta dgum yapacgım gune kadr hep arttı. Doktorum. Bebegn boğznda bı skntı olblır dedı ayrınlıda ole bısı ckmadı cok sukur bı skıtımız olmadı. Erkn dgum rıskı falnda oluyor ama 40. Haftda sezryan oldum kanlda bıle deıldı kndınızı korkutmyın ılk gblıkte ınsan cok takıyor korkuyor hersyı arastrıyor. Anlıyorum sızı ama rabbımın ıznıyle sag saglım dopar ınsllah merak etmyın 🌸