Ayseee4238 gokceunall ah ah keşke zamanı belli olsa valla bizde aynı haftadayiz 3hafta olacak nerdeyse 1cm acilmam vardı şuan ne kadar oldu bilmiyorum sancılarım da çoğaldı ama gelen giden yok valla bugün olacak yarın olacak deyip duruyorum ama yok🤦
kbratrkylmz gokceunall sancınız veya açılmanız var mı? Ben dün gittim kontrole açılma falan bir şey yok bende 38+2 yim