muge1661 Damla00 bat 20 ve sıfır belirti🥲 yarın adetimin 26. Günü yumurtlamanında 11. Günü olcak bilmiyorum yarın test yapsam mı yapmasam mı.
Sevimlianne_adayi Damla00 pek sanmıyorum bugün biraz hüzün günüm eşimin doğum günü 21 inde güzel haber vermek istiyordum bugün test yaptım negatif