Benim doktorum 3. Aydan sonra Sinovac önerdi. Ben 12. Haftanın içindeyim. Açıkçası olmayı düşünüyorum. Ancak Sinovac icin koruyuculugu dusuk diyorlar. Bu nedenle Biontech olmayi dusunuyorum. Açıkçası Covid gecirmektense aşı olmayı tercih ediyorum. Ortam cok tehlikeli ozellikle biz gebeler icin.🤷♀️ 3. Ay kontrolüne gittikten sonra doktorumun onayina bakacağım.