Nuryyy Covid aşımın 2. Dozu tetanouzun da ilk dozu bu hafta doktoruma soramadım yaptıranlar nasıl bir yol izledi aralarında ne kadar süre öneriyor doktorlar
Kelebekkk80 Nuryyy canim benim doktorum ikisini ayni anda olsan da sıkıntı olmaz dedi ben bir hafta arayla olmayı düşünüyorum
Seross10 Nuryyy bende bu pazartesi tetanoz oldum 15 gün sonra yani ay sonu covid olucam kadın doğum Doktorum da aile hekimimde 15 gün idealdir dedi
UrasEgeBabysMom Kelebekkk80 Aşı olduktan sonra 15 gün boyunca antikor oluşturmasını beklemelisiniz. İki aşı arasında mutlaka 15 gün bırakın.
Seross10 Kelebekkk80 ebe de bunu dedi bana bir gebeye bir kolundan covid diğer kolundan tetanoz vurduk dedi ama ben 15 gün ara ile vurulacağım