Normalde devlet Hastanesi’ne kontrole gidiyodm ve en son gittiğim de dörtlü taramaya girdim değerler normal yazıyo int sitesinden sonuçlara bakınca ama doktor yorumlamadi daha. O gün doktorumu değiştirmeye özele geçmeye karar verdim 20eylulde randevum var fakat yine o gün içinde ayrıntılı ultrason randveusu da var ve toplam 800tl odicem. Diyorum ki normal randevuyu iptal etsem nasıl olsa ayrıntılı da herşeye bakılacak 200tlyi boşa odemeyeyim. Ama dörtlü tarama sonucunu gosterememis olucam acaba ayrıntılı yapana sorsam bana yardımcı olur mu yorumlar mı? Aynı zamanda kovid aşısı olayım mi diye de sorcaktm ama tüm bunları ayrıntılı yapana sorarım diye düşünüyorum yanlışım varsa düzeltir misiniz