Bende 7 haftalık hamileyken arkadaşım kalp atisina göre cinsiyeti belli oluyor demişti yani kızlarda daha yavaş yavaş atarken erkekler de daha güçlü ve hızlı atarmis ben kalp atışını duyduğum da erkek dedim güçlü ve hizliydi sonra doktorum 9.hafta da erkek demişti daha sonra ikili test pahalı diye zeynep kamile gittim kız dedi doktor şaşırdım daha sonra başka doktora gittim erkek dedi :))))))