deletedmom6295 aa yok ben maasimi da aliyorum 🤗 biraz mudurunde insiyatifine kalma durumu sanirim:) malum sozlesmelerimiz eylul ayina kadar, ozamana kadar devam ediyor maasim, tam dogum raporumda bittiginde sozlesmem de bitmis olucak. 2 yil ara vericem ben hatta tazminatimi da alicam.