Selam kızlar benim hikayem dün gerceklesti daha 15 günümüz vardı gebelik şekerim vardı bebek 10 gün ilerden gidiyordu göbek çevresi büyük olduğu için doktor bekletip rikse atmak istemedi sıkıntı cikabilir demişti bende gününü az tanamlayamazmi dedim rikse atamayız dedi ve gün almaya gittiğim salı günü yatisimi verdi dün sezaryen oldum 2 normal doğumdan sonra çok sancili geçiyor dikişleri yuruttuler gaz çıkması için nekadar yuruduysem fayda etmedi karnım çok şişti sancidan halla öyleyim nasıl geçecek bilmiyorum oğlum 2 gündür kuvezde solunum nabız yüksekliği vardı şekeri düşüktü doğduğunda yarın kalp grafiğini bakicaklar yarın çıkıp cikmicagi belli olur dediler dua edin inşallah sıkıntısız çıkar oğlum bu akşam emzirmeye gidicem hastaneye süt sağdim gelmedi çok zorlandım göğüs uçlarım yara oldu oğlum için herşey değer canım oğlum biranonce sağlığına kavuşur evimize kavuşur tek geldim bomboş aklım oğlumda kaldı evimin neşesi gelicek inşallah kızlar doğum hikayem bu kadar sancili ağrılı gecsede oğlumu görene kadar hepsi unutuluyor evlat herşeye değer bizden bukadar hakkınizi helal edin burda herşeyi sordum paylastim sizlerle öğrendim hamileligim boyunca sizinle geçti hep bi merak içinde heyecan icindeydim iyiki burayı buldum çok teşekkür ederim emeği geçenlere 😘🤗😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘