_su Kızlar merhabaa 10+2 deyiz şuan aşırı derece mide ağrısı var ne yesem cıkarmak istiyorum anca öyle rahatlıyorum doktorum lansor verdi ama cok ilaç içme tarAftarı değilim siziinde mide ağrılarınız oluyormu