Duygushn1 Htczdmr ay daha 2 hafta önce kestirdim hiçbir şey de olmadım 30 haftalık hamileyim. İnanmayın öyle şeylere
gokcekocyigit07 Defalarca kestirdim, boyadım, Allah’ın verdiği canın ömrünü hiç bir hurafe belirleyemez, fikrim bu 🤗
Htczdmr Bende öyle düşünüyorum o yüzden içim rahat ama gebelik hormonları malum birden aklıma düştü 😊
gokcekocyigit07 31hulya31 ben daima kendim boyarım, normalde de astım olduğu için bitkisel boya kullanıyorum, doktorumun onayı ile 3.aydan sonra boyadım 🤗
31hulya31 gokcekocyigit07 ya bende öyle kendim boyuyordum boyayamiyorum kaç aydır birsey olur diye doktoruma da sormaya unutmuştum hemen boyim kendime gelim biraz 😂 teşekkür ederim 🤩
Liyuzamom Htczdmr kalçamın altındaydı artık tararken karnım acıyordu. Omuzlarımda kestirdim oh missss