Kizlar 20+5iz 👧ayrintili ultrasona girdim bebegin kalbi delik sivi alicaz dedi😔 bn izin vermedim bnim gibi ayni durumu yasayanlar oldumu anne karninda iyilesen yada dogumdan sonra gecen annelerimiz varsa yardimci olun lutfen 🙏kafama cok taktm herseyi normal ama bir tek kalp sikinti orda kadinlar zamanla geciyo dedi ama birde sizden bilgi alayim dedim🥰