Mormenekse34 Bugn reglin 3.gunu, asilama yaptirmaya karar verip gonalf e basladik bakalim, ilk asilamam negatif oldu, bu sefer biz de muradimiza ereriz insallah🍀
Ayseee4238 Mormenekse34 amin ins Rabbim muradiniza erdirsin maddi manevi daha fazla bekletip zorlatmasin ins hayırlısı ile olsun. Benim bebeğim de aşılama ile oldu. Allah’ım isteyen herkese nasip etsin ins
Ruya1106 Mormenekse34 İnşallah tutar canım ben de geçen ay yaptırdım benimde tutmadı bu ay ara verdik regli olunca ikinciyi yapyiricam bende ama kasık ağrım çok var neden bilmiyorum sanki regli olmuşumda ilk günüm gibi.
EsrSvm Mormenekse34 Hadi inşaallah hayırlı haberler alırız canım.Benim de 2. Aşılamanın 3. Günü bugün ❤️