Haton Bugün 4lü tarama testimin sonucunu aldım nörol tüp defekt 203:1 çıktı sonuçları böyle çıkan var mı acaba
rgk Haton benimki de 205:1 detaylıya da girdim ben şükür herhangi bir sorun yok dediler Doktorum da bu oranla ilgili hiç bir şey demedi Bunlar sadece oransal değer stres yapmayalım kendimize bebeklerimiz sağlıkla gelsin
Haton rgk rgk stres yapmıyorum ama biraz korktum yarın ayrıntılıya giricem inşallah bende güzel haberler alırım
Haton Yagmur00 yarın sabah normal inşallh, bugün normal bi klinikte olacaktım üniversiteye yönlendirdi