Pambix hvvayldz27 Gaviscon şurup varsa iyi gelir. Reflüden dolayı gıcık yapıyordur. Eğer hasta değilseniz.
Esraz hvvayldz27 taze zencefili ince rende ile rendele bala koy içine yarın limon karabiber birazda zerdaçal koy karıştır sabah akşam bir tatlı kaşığı yut rabbim şifalar versin inşallah 🌹
RabiaTtlyr hvvayldz27 zerdeçalla balı karıştırıp macun kıvamına gelince o şekilde ye çok etkili oluyor
Semaballi hvvayldz27 Ben iki hamileliğimde de yaşadım haftalarca berbat bir şekilde öksürüyordum hiro otu diyorlar paptya gibi bir bitki attarlardan al 2 3 tutam bir bardak sütle kaynat iç çok iyi geliyor ben ne yaptysam fayda etmedi bu hemen geçirdi