Kızlar merhaba bundan 10 gün önce farenjit geçirdim doktorum antibiyotik yazdı kullandım maalesef iyileşemedim tam anlamıyla kadın Doğum doktorum dahiliyeye yönlendirdi orda kan alındı crp 0.5 çıktı buna nazaran bana 1000 mg antibiyotik yazdı kadın Doğum doktorum içebilirsin dedi ama bilmiyorum bu değer için bu kadar yüksek antibiyotik almak doğrumu bu haftalarda kullanan oldu mu ?