Duy_gu 2609nrgl bende göremedim ama ilk bastakinde Bi siliklik var gibi en iyisi kan hemen sağlık ocağına gitmelisin
Aylinnnnnnn 2609nrgl ben gördüm testi tekrarlamalısın bence belki kuruma çizgisi olabilir ama gördüm ben
Merve43 2609nrgl ben gönderdiğiniz hicbir fotoğrafta ikinci çizgiyi göremedim malesef. Gördüm diyen arkadaşlara da helal olsun. Siz yine de yokmuş gibi düşünün çünkü eğer olsaydı dün ve bugünkü test arasında bile bir fark bir belirginlesme olmaliydi
Alparslaninannesii 2609nrgl benimkinde böyleydi negatifti seni üzmek istemem ama heveslenme çok lutfen
Kubbbraa 2609nrgl aaa olsun sakinn üzülme kafanada takma bak adetin bittikten 4 gün sonra filan 2 şer gün arayla dene ins olur rabbim hayırlısını versin insaallah