Fatma_4224 2609nrgl canım cok silik bi cizgi gozukuyor ama yine de cok heves etme uzulme daha sonra sen en iyisi bir kan ver adet gunune daha var ise adet gununu bekle oyle kan ver inşallah vardır gebelik 🤗🤗
2609nrgl Fatma_4224 teşekkür ederim beni düşündüğünüz icin ama bugun yarın olmam.lazim yarin tekrwr bir test yapicam inşallah vardir
2609nrgl Boncuk123 elfmoom Powergirls bosyapmaa AlyaEkmen_ Kubbbraa Duy_gu Papatya44 Ccgdm Asl90 Fatma_4224 Asl90 kızlar bunuda simdi yaptım ben gene görüyorum bakrmisinix bi
2609nrgl suan böyle olmus kızlar sanki daha mi.belli ama ne hikmetse cipla gözle gördüğüm gibi çıkmıyor
Zeyneptuba 2609nrgl Bende şimdi gördüm canım çok çok yeni bence yarın bi kan ver için rahat etsin hakkında hayırlısı olsun inşallah
Denizzglk Ruya1106 ya bu bende de vardı aynı şekilde ilk dakkadan belli oldu ama renksiz çizgi birde adetime 3 gün var 3 gündür kahverengi lekelenmem oluyor varmıdır sizce çünkü eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var korkuyorum varsa düşük olur diye
Asl90 2609nrgl geç döllenme olmuş olabilir veya bazılarında silik çıkıyor en iyisi kan tahlili verin bizede haber verin. Hakkınızda hayırlısı olsun