Suicmeyiunutma Sizinde bebeleriniz maden suyu içtikten sonra hıçkırmaya başlıyor mu ? Benim ki daha 2. Yudumda içerde "hıck hıck"oluyor maf oluyor çocuk 😮💨
Elif_Eda Suicmeyiunutma Kız ben içtiğim ilk yudumda benim hıçkırasım geliypr ama uzamıyor bir kez hık oluyor öyle 😆😆 Bebiş kafasına göre hıçkırıyor onla bir alakası yoktur..
Suicmeyiunutma Ela20 yok ben takip ettim 32+6 dayım ne zaman maden suyu içsem 2. Dakikada başlıyor hıçkırmaya 10 dakika temiz hıçkırıyor 😅 karnımı yemek istiyorum ya çok tatlılar 🥰
Ela20 Suicmeyiunutma benim de bir sabah bir akşam günde iki kez o an için bazen içmiş yemiş oluyorum bazen de olmuyorum. Hıçkırmasi çok iyi bir şey.
Suicmeyiunutma Totomoto 30 dan sonra daha netleşti bu hıçkırık konusu ☺️ Düzenli bir şekilde ve düzenli aralıkta karnın pıt pıt inip kalkıyor 🙈 işte o hıçkırdığı anlamına geliyor manyak şeyler bunlar ☺️😍
Totomoto Suicmeyiunutma ah ben hareketini nasıl anlıcam diyorum siz hıckırıga gectiniz ne güzel😍😍😍 gazdan damar atmalarından bişi anlayamıcam gbi 16 haftalıgım
Suicmeyiunutma Dilara0638 Onu hiç denemedim 😄 denesem de bebemi deneme tahtası gibi kullansam mı ne yapsam 😄😄
Suicmeyiunutma Totomoto 3 haftanız daha var 19 gibi karnınızda küçük pıtpıtlar 20den sonra netleşmeler başlıyor🙏
Totomoto Suicmeyiunutma karnımı sanki biri gıdıklıyo gibi Co gülesim geliyo hatta öyle bi gıdıklama Bebek değil dimi o 🤷♀️ Yada bebek mi Cok minnak gıdıklama
Suicmeyiunutma teletabi Ya bencede yok ama sürekli denk geliyor olması sizce de çok enteresan değil mi 😃 günde 2 defa içiyorum 2sinde de hıçkırıyor çocuk aynı saatlerde de içmiyorum
teletabi Suicmeyiunutma ahaha benim oğlumda karpuz yiyince hıçkırıyodu ben özellikle doktora sordum denk geliyordur demişti yoksa senin yediklerin zaten ona direk ulaşmıyor kan yolu ile iletiliyor buda onu etkilemez demişti. Bana mantıklı gelmişti🤣🤣
Bifat1 Totomoto 12+1 doktorumuz muhtemelen erkek dedi ama dün gittik kontrole sırtını dönmüş küsmüş galiba göremedik 😂😂 20. Haftayı bekleyeceğiz artık 🌸🌹❤️ Sen öğrendin mi ballım 🌸🌹
YuvarlanamayanPandaa Suicmeyiunutma Allahım ne çıt çıt sesi nede hıçkırık oğlumdada hissetmedim 36 olduk bundada yok benımkiler değişik bebe sanırım😂
Totomoto Bifat1 yaa yerim sırtını onun küsmüşmüşşş 😘😘 14+6da kız 🎀 dedi Yarın tam 16 oluyorum Bende ayrıntılıyı bekliyorum alısveriş icin deliriyorum😍 İnşallah sağlıkla kucağmıza alırız🎈🎈🍼🍼