gamzosgamzos Elifinannesi11 kızıma hamileyken yaptırdığımda doktorum muhakkak tok ve idrara çıkmıs olmam gerektigini söylemişti Bende oneri olsun cikolata tuketme girmeden once 🙈 benim kızı bir costurmustu doktor resmen hareketinden zor olcu alıyordu 😂
gulsonmez27 Ultrasona gelmeden yemek ye dedi bana randevu veren sekreter aç gelme dedi yani..Sıranı beklerken tatlı bişeyler ye bence poposunu görüp dönmek de var sonuçta 😂😂
gamzosgamzos Elifinannesi11 ne oldugunu bilmiyorum ama onemli sanırım hastaneye gittiğim gibide sekreterin ilk sordugu toksunuz degilmi oldu 😊
Kubra5538 Aç olunca bebek pek hareket etmiyo sanırım o zamanda doktor istediği pozisyonları göremiyor bebeğin her yerini tam inceleyemiyor tok gitmek en iyisi :)
Kubra5538 Elifinannesi11 ben bi simit bi Meyve suyu içmiştim o bile yetmişti vişne suyu hareket ettirir demişlerdi ondan vişne suyu içmiştim
Elifinannesi11 Kubra5538 bende öyle yapayım ya erken olacak bakalım bilmiyorum hayırlısı olsun inşallah birşey çıkmaz