Bebegim_90 Memet ak gıdyorum 35 haftalık olduk son dakıka degıstım doktorumuzu acbademe gıdyordum doğum için çok fazla ücret istediler o yüzden şehire gitmek daha mantıklı güzel ilgılenıyolat o kadar para vermektense Birgüln için ne gerek diye düşündüm bebeğime bişey altım kendime bişey alırım normal doğum dıyolar o kadar acıyı ben cekecem ne gerek