Benim bebeis beni 3 saat uğraştırdı ertesi gün mecbur yine gittik yüz üstü yattığı için burada 2 defa post paylaştım napabilirim diye biri vişne suyunu önerdi 2. Kere gittiğimde yine yüz ustuydu çıktım vişne suyu içtim baktım dönmüş Allah razı olsun bunu söyleyen den 😁 tavsiyemdir ne zaman gitsem vişne suyu içiyorum dönmüş oluyor