luna55  doktorum çok bilgi vermiyo anlayan biri bakabilirmi sancımı çıkmış
YuvarlanamayanPandaa luna55 kalpatosı çok iyi kaç haftalıksın sancın çıkmış ama doğum için yeterli değil
milla-s luna55 yok canım kasılman var muhtemelen o yüzden 40 civarlarında çıkmış ama doğum sancısı olsa zikzak gibi olur ve 100′e çıkardı
Betfer luna55 benimde 26 haftadayım 40 çıktı ve erken doğum olabilir riskin var deyip eve yolladılar . Kanamam da olmuştu
YuvarlanamayanPandaa luna55 ahh ahh aynı zamandayız akşamlaro nst olsa neler olur kimbilir oraya gittiğin zaman azalıyor
luna55 YuvarlanamayanPandaa hiç deme valla her an tetikteyim.sende de oldumu bilmiyorum ama inanılmaz akıntım var böyle beyaz