Caglaluna yaa tam olarak böyle ben de pıt pıt hissettim baloncuk aklıma gelmemişti ama ben de karaya vurmuş küçük balıklar pıtır pıtır çırpınır ya ona benzetmiştim😅2 defa yaşadım 13 haftamda ilkini ciddiye almadım erken diye ama 2.daha belirgindi gaz bağırsak diyorlar ama 30 yaşındayım hiç öyle hissetmedim şimdiye kadar doktor erken daha dedi inanmadı ama bence de bebekti😅baloncuk da tam uygun gerçekten öyleydi