Merhabalar 💛 7 Eylül de kan testi verdim ve sonuç pozitif çıktı. Ben maalesef betanın ne olduğunu bilmiyordum ve forumda sürekli betadan konuşulduğunu gördüm. Araştırdım ve kan testinde HCG sonucuna baktım. 876 çıktı. Son adet tarihime göre 4+6 günlük hamileyim. Ama beta sonucum iyi mi? Doktora ne zaman gitmeliyim ?