Ya bir marka var ben ordan hep tulum aldım kış bebeğide olunca hep tulum tek parça giydirdim açıkcası.
https://ty.gl/m4adr8nc5v Bu trendyol linki ama çok ürün kalmamış instagram sayfasına bakın.
birde tulumu 1 beden büyük alıp kollardan bacaklardan kıvırıyordum daha mantıklı oluyordu.