melekyigit arkadaşlar doğumdan sonra korse takmak gerçekden ise yariyormu ne kadar süre kullanılıyor korse ? 🤔
Minnakkurabiyeveannesi27 melekyigit kuzum genel de sezeryandan 40 gün sonra normal doğumdan 10 gün sonra kullanmaya başlıyorsun gerçekten çok faydası oluyor göbek sarkigi olmuyor
melekyigit Minnakkurabiyeveannesi27 hemen kullanilmiyor yani dogumdan belli sure sonra kullanicaz cok sagolun bunu bilmiyordum 🙏🏾💝
Minnakkurabiyeveannesi27 melekyigit Kuzum sezeryan olursa maglum dikişler oluyor o yüzden sakıncalı normal doğumda da aynı şekilde 10 gün kullanılmasa daha iyi oluyor ama emin ol çok faydası oluyor
Guley_ Kullanmak gerekiyo bence ben çok az kilo aldım sadece 6 kilo ona rağmen göbeğim büyüdüğü için sarkma oluyo 15 gün falan çarşafla sardım sezeryan doğum du ondan sonra 1 gün korse 1 gün korse tayt kullanıyorum faydasinida görüyorum
Hellobaby2 Ben normal doğum yaptım üç gün sonra hemen taktım. Daha çabuk göbek toparlanıyor öyle söyliyim