Meliskam Kizlar 30 hafta hamileyim ve kan uyusmazligi var yani ben neqatif esim pozitif…ve 28 haftada Rogam vurulmadim…doktor Coombs testi yaptirdi sonuç neqatif…sizce neqatif cikinca sakincali durummu yoksa neqatif cikmasi lazim?
Esraa_mommy Meliskam negatif çıkması lazım diye biliyorum bende yarın yaptırcam o testi 30 haftalığım bende doktorum sonucun negatif olduğunu görelim en azından içimiz rahat etsin iğneyi ben doğumdan sonra yapıyorum dedi
15kasim Meliskam canım ben 7. Haftada oldum negatif çıktı 28. De gel iğne yapacağım dedi gittim iğne oldum doğumdan sonra bebeğin kan grubu pozitif olursa gene vurulacağım negatif olursa vurulmaya gerek yok dedi