Beyza00_ Şeker yüklemesi yapıldı . Tokluk şekeri sınırda çıkınca doktor riskli gebelik bölümüne yönlendirdi takibe alındım . Şeker ölçümleri , diyetle herşey düzeldi ama bu ara diyete bek uyamiyorum malum son haftalar . Çok riskli bı durum olmadığı sürece kayıt yapmiyorlar sizin sorununuzu bence doktor bı görsün belki önemsiz biseydir bekletmeyin lütfen . Riskli gebelik bölümü korkulacak bişey değil daha yakından takip ediyorlar o kadar .