zeynpdemiiir yaa o beyaz şey bu ara bende de çok arttı normalde bugün kontrollm vardı ama gitmedm eşim yok dedi kaldm geçen de ben avuç ortam kadar bir su geldi altıma yaptm sandm ama o şekilde bir su gelmişti giydiğim eşofmanları bir gün giyorm leke oluyor böyle yaş olurda kurur ya o şekilde bir sarı gibi vs kalıyor neden anlamadm ama aynı kendimi altına kaçıranlar gibi hissediyorum o beyaz akıntı ztn günde 3-4 kez iç çamaşırı degistiriyorm