AhahHbzhz bende Sada hastanesine çok yakınım hatta evimden 5 dk memnun musunuz gerçekten? Ben int de hiç düzgün yorum okuyamadım yok doğar doğmaz götürüyolar yok yoğun bakıma alıyolar ücret için bir sürü sey okudum korktum acıkcası evime yakın olmasına rağmen gidemiyorum daha önce de kontrole gittim Fügen hanıma oda çok tatlıydı ama yorumlar çok kötü.