Kızlar dün 38+4 de sancım oldugu icin alttan muayene çatı muayenesi yaptılar normal doğum icin uygun çıktım aciyor diye kendinizii kasmayın ben çok az elini fazla ileri ittiğinde kendimi tuhaf hissettim kastım yok mahvoldum yok canım çok yandı diyenleri dinlemeyin kendinizi kasmayın olup bitiyor hemen