Mucizem_4 5+6 haftadayım bugün kese ve bebeği gördük alttan muayenede kalp atışı duyamadık bebek 3mm normal mi sizce?
omerayazelifasya Mucizem_4 normal olduğunu düşünüyorum. ben 6 hafta 4 günlük iken ilk kez Dr a gittim. Kalp atışı normalden alamayınca vajinal ultrasondan bakmak istedi. O şekilde ancak 6. Haftaliktayken ses duydum. Simdi 11. Haftamızdayz çok şükür. Ardından bir kez daha duydum. Çok yakında duyacaksınız 🤲
Duy_gu Mucizem_4 bende 5+5 de gittim kese vardı bebek yokdu alttan muane oldum orda gördük vardı kalp atışı ama 8 haftaya kadar bekleyin diyorlar yani korkma cnm
Mucizem_4 omerayazelifasya inşAllah endişe ettim biraz internette duyulması gerektiği yaZıyor kişiden kişiye farklılık gösteriyor sanırım
Nazlii__ Kişiden kişiye değişeceğini düşünüyorum bende tam 6 hafta üzerine duydum onuda küçük olduğu için az az duyduk biraz daha büyüsün o zaman duyarsın canım ❤️
begonvilko Canım hiç endişe etme. Ben 6+1′de duydum ama arkadaşım 9.haftasında duydu mesela. Biraz doktorlarla da alakalı sanırım bilemiyorum. Bebeğini gördün ya, bir sonrakinde de kalbini duyarsın inşallah 🙏🏻 Benimki de 4,5mm idi gittiğimde.
Mucizem_4 begonvilko kişiden kişiye farklılık gösteriyor amaa takılmamak da elde değil inşAllah 15 gün sonra duyarız Bebek kıpırdamalarını gördü doktor o biraz olsa rahatlattı
begonvilko Mucizem_4 evet seni çok iyi anlıyorum. Ben de evhamlı bir hamilelik geçiriyorum. Rüyamda korksam acaba etkilemiş midir diyorum 🙈 ama böyle kızlar forumlarda benzer şeyler anlatınca biraz yüreğim ferahlıyor. İnşallah bebekler büyüdükçe evhamımız azalır 😇 hem bak hareketlerini bile görmüş doktor maşallah 🧿 kendine ve bebeğine iyi bak 🥰