Kızlar bebek istediğimizden beridir adetlerim düzensizlesti on gün gecikmelerim oluyordu bu ay da aynı oldu yirmi gün kahverengi akıntı iki gündür lekelenmem oluyordu diye hastaneye gittim yarın hormon testi için kan vericem fakat şöyle bir sorun var benim adetim kesildi hiç böyle olmazdı lekelenme dahi olsa en az altı yedi gün sürerdi gidip kan vereyim mi yine de?