Yaprakhzl Bugün tam 7 hafta olduk 🥰 Yanlız ara ara agrılarım oluyor doktorda rehım buyumesınden dedi sizlerde yaşayan varmı ?
Enesinannesiyim hamisanne_63 bende 20.haftami dün bitirdim ama 2 gündur bebeği fazla hissetmiyorum ve kasıklarımda ağrı var sizdede öyle oluyor mu
Yaprakhzl Dün ve bugun maşallahımız var agrılarım azaldı bugun hiç agrı kesıcı içmedim mesala kızlar.