Nilizze Bitki çayı kuşburnu ve ıhlamur bi zararı var mıdır 10 haftalık gebeyim Coronada 3. Günüm zor geçiyor gerçekten
Mom566 Nilizze kuşburnu hiçbir zararı yok aksine faydası var araştırın ve tüketin gerçekten iyi geliyor ama ıhlamuru bilmiyorum
adrmz54 Nilizze bende coronayim, ıhlamur bal limon karışımı yapıp içiyorum, keçiboynuzu özü yiyorum bu ikisi hafifletiyor geçmiş olsun 😔🙏
2inciannelik Nilizze aşı olmuş muydunuz günde 1 fincan olmak şartıyla bitki çayı içebilirsin canım çok geçmiş olsun inşallah bir kaç güne bir şeyin kalmaz
yeniannna34 Nilizze bende de şiddetli baş ağrısı ve kuru öksürük var eklemlerim geceleri ağrıyor sadece ya olabilir mi
Nilizze Teşekkür ederm güzel anneler ilginiz için son bi soru 3*1 ölçek prospan ne demek yani kaç ml kullanmalıyım
Pembe_duslerr Nilizze ıhlamur içiyorum ben içilebiliyor da fakat bir bardak için bal katın fazla tüketmeyin.Öksütük için andız pekmezi öneririm size kesinlikle alın kullanın
Nilizze yeniannna34 geçmiş olsun etrafta okula giden çocuklardan uZak durun önle taşıyıcı ağır grip getiriyorlar eve belki domuz gribi belki korona artk bu şekilde olduğunu söledi cocuk dr um
Nilizze yeniannna34 bol C vitamni takviyesi al dr na anlat kan sulandrcı verir belki güzel beslen inş iyileşçez