Ayseklc0116- İki gündür bel ağrısı çok fazla var özellikle sol taraf ve kalçama vuruyor ağrısı normalmi
Birbenbirbebek Ayseklc0116- aynı şeyi yaşıyorum 13+2 tim 3 gün önce başladı oturup kalkamaya başladım doktora gittim idrar testi istedi enfeksiyon çıktı ondan kaynaklı diyip ilaç verdi . Dün kullandım bugün de ağrıyor. Geçmiş olsun
Hhilall37 Ayseklc0116- benimde 12 haftadan itibaren hareket halindeyken yürürken oturup kalkarken bıçak batırır gibi bir ağrım oluyor 17. Haftadayım hala devam ediyor. İdrar yolu enfeksiyonuna baktırdım yok. Rahim genişlediği için olabilir dedi doktor