Yelkaaa01 hastanede mamajoo kullandım ama sanırım çok kullanılmış olduğu için mi ya da hep mi öyle bilmem ama çekimi çok kötüydü resmen 1 saatte iki memeden 2 damla ya çıktı ya çıkmadı sütüm kesildi sandım oğlum yoğun bakımda verirken ebeler bile 10 ml biriktirin getirin dedi ama imkansız diye düşündüm çıkmıyordu süt kiwi aldık hemen denedim ve şok oldum çok şükür baya çıkıyor ama meme ucum büyük makineden çıkarana kadar can cekisiyorum