Ozlem1995 Kızıma mihre koymayı düşünüyorum ama hala emin olamıyorum beğendiniz mi yoksa öneri alayım 😘
Fatma_4224 Ozlem1995 mihre ismi güzelmiş ama sanki cok sade gibi geldi bana iki ism koymayı seviyorsanız 2 isim koyabilirsiniz 🤗🤗
MiniMiniKus Ozlem1995 Yaa kızım olsa Nil ya da İlay diyorduk ki oğlum oluyor orası ayrı Ama Mihre ismi daha güzel geldi kulağıma Bence güzel bi isim