Gulonuz Hastaneden alınan doğum izin raporu otomatik işleniyormuş sgk ya . Evrak teslimatına gerek yokmuş doğru mu ? Bilgisi olan ?
Gulonuz Erez ama sgk aradım düşmüş sisteme rapor ve e devlette görünüyo . Yinede evragı iletmek gerekir mi ben bağkurluyum
kubraballi23 canım bende bagkurluyum gidip bir sey isletmedim hastanede islem yapıldı dendi. e devlette e nabızda sgkda hersey görünüyor ödemeniz yatıcak diyolar. bende muhasebeciye vermedim yani
Gulonuz kubraballi23 evet cannm ya banada böyle dediler .. bağkurluyum ve hastane raporu çıkardığı gibi e devlete sgkya düştü rapor . Ama herkes evrakları iletmen gerekiyor felan diyor anlamadım yani
Gulonuz kubraballi23 zaten ssklı olunca muhasebeye veriyorsun işletiyor biliyorum ama bağkurlu olunca muhasebeci işletmiyo