betlulk05 Kızlar benim göbek bölgemde kıllanma var ve bakınca belli oluyo kontole falan gittiğimde doktor ultrasonla bakacağı zaten utanıyorum 😬 hamileyken ağdayla alan var mı yada başka aldığınız yöntem var mı ?
Zehra9616 betlulk05 normalde yoksa suan cikiosa yapma dogumdan sonra dokulucek kalici olmasina yol acma benimkini bi gorsen hic umurum degil😊
alparslanannesii1661 betlulk05 benimde sakal gibi😂😂 ama alma dogumdan sonra dökülüyormus kalici olur yoksa umursamiyorum napiyim 🤷♀️
evetbenavukatiyim betlulk05 Bende alıyorum canım alınmayacak gibi değil ki doktoru geçtim eşim karnımı severken bile utanıyorum adamdan
Denizz35 alparslanannesii1661 Benimde bikini bölgem öyle ya 🙈6. Aydan sonra erken doğum riskim vardi ağda yasak olunca jilet yaptım şuan berbat halde ağda yapmaya cesaretim yok 🥺
Mltm07 betlulk05 göbek kısmı beninde tüylendi geçen post bile açmıştım doğumdan sonra dökülürmüş dokunmayın dediler doktorumda dokunma dökülecek dedi
Kkbbra betlulk05 benım de ince tüy şeklindeydi bi aldım sert çıkmaya başladı keske almasaydım hiç dedim incecik tüy yAni . Hamilelikten olsa gerek hormonal degısıklık kalın çıkması çok acayip sadece göbek deliği aşası öyle sert çıkıyor ince bir şerit
Elbet-birgun-kavusacagiz betlulk05 ahahah bendede var cmt gunude kontrol var yarin bastan sonda bakima girecem😂😂😂
handenur__ Denizz35 Ve herkes der bebek gibi cildin var lazermi yaptırdın yo diyorum jiletle alıyorum ahhahaha inanmıyorlar evet evet permatik hemde diyorum 😁😁
Alone betlulk05 doğumdan sonra dökülüyor. Ama şimdi alırsan doğumdan sonra da Alman gerekecek. Bence elleme