Pembe_duslerr Kızlar ikinci gebeliğim.çok heyecanlıyım son 15günüm kaldı.Sizler nasılsınız nasıl geçiyor?
Hsbsk Pembe_duslerr benimde tam son 15 gun. Ikinci hamileliğim. Doktorun sezeryan günü vermedi daha. Siz aldınız mı gününüzü yoksa normal doğum mu
catlover1 Hsbsk benim de son 15 gün ve haftaya salı günü için sezeryan olacağım Allahin izniyle doktorun artik tarih vermesi gerekmiyor mu kesin sezeryan olacaksa?
Hsbsk catlover1 bilmiyorum ki yaaa. Bende artık sabırsızlanıyorum. Bebegin hareketleri iyi suyun iyi kan akımı iyi bekleyelim gelişsin iyice diyor. Sizin bebis kac kiloydu
kukiveannesi Pembe_duslerr çatı muayenesi olmadım daha ama kısmet olursa normal istiyorum son haftalarım biraz ağrılı kasılmalı geçti sizin nasıl geçiyor
Belinay01 Pembe_duslerr yok canım 2.gebeliğim mecburi sezeryan olacak 3400 gr sizin bebişler kaç kilo
Pembe_duslerr Belinay01 saglıkla sıhhatle inşallah 🥰 benim oğluşumda 3kilo idi en som gittiğimde haftaya gidicem bakalım ne kadar oldu
candanx benim de şuan 35+4 son 20 gün 🙈 ikinci sezeryanım olacak en geç 7 ekim tarih ama hala günler geçmiyor 🤷♀️ iyice ağırlaştık artık kalça bacak bel ağrıları uyumama vs vs 😬🙄
Pembe_duslerr candanx ay evet özellikle bel agrısı beni mafediyor artık dogurmak istiyorummm ama gelmiyor 😄
Pembe_duslerr Esmamihra aynııı bir yandan dıgurmak istiyorummmm diyorum bir yandan korkuyorum ilkinden de bazı şeyleri bildiğim için iyice tedirginleşiyorum☺️