Kızlar ben 4.10 la gebeliğini öğrendim yani 2 haftalikti o zamandan bu yana zaman geçmiyor şımdı 21 haftaligiz ama boyle gün sayıyorum bi sonraki haftaya geçelim biraz daha büyüyelim diye .sonra 30 38 li haftalarda ilanları görünce sanki benim bebiş hiç büyümeyecek gibi geliyor.nasil geçer bu zaman 😑