3 aylık hamileyim aşırı bulantılarım oluyor ve nefes darlığı çekiyorum nefes darlığı çekmeye başladım 12. Haftamda bu nefes darlığı korona belirtisi mi yoksa bebeğim büyümesinden kaynaklı mı buna takılı kaldım arada vuruyo bunu yaşayan var mı dünden önce bi kaç gün oldu dün hiç olmadı bugün yine oldu yaşayan var mı aranızda ? Ne zaman geçer tahminen