P0ncik Meraba kizlar 29+ 2 gunluk bebegim carsamba gunu doktorumuz bebek ters basi yukarda dedi sizce donermi asagi sezeryan olmayi istemiyorum korkuyorum donmesi icin napmam lazim
MiniMiniKus P0ncik Daha çok küçük doğuma kadar doğum pozisyonu alır İçinizi sıkmayın boş a stres yapmayın kendinize
Gulmom P0ncik canım daha cok var daha korkma benim 32 de dondu ama tekrar ters dönmeyecek degil , son ana kadar her sey degisiyor takma 😊
Mavi87 P0ncik doktorda felaket tellalı gibiymiş. Haftanız çok erken. Benim 38de dönmüştü. 39+5te doğurdum
P0ncik Mavi87 bi anda bos da bulundu sanirim bianda dedi bende korktm insallah doner egzesizlere basladim donmesi icin
Betulbayar32_ P0ncik bende az önce gitttim 29 haftalıkğım bebegimmm ters dönmese sezeryan dedi sezeryanda olmak istemiyorum inşallah senimkide döner benimkide 😍🙄
P0ncik Betulbayar32_ insallah donerler egzersizler varmis ben onlara basladim insallah duzelirde normal oluruz sezeryan benide cok korkutuyo